کراتینین 6.3 در کلیه بیماری چه که نشان می دهد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 6.3 در کلیه بیماری چه که نشان می دهد

کراتینین سرم من 6.3 در طول آزمون های اخیر چه که نشان می دهد است؟ من یک مرد در سن 42 ساله هستم. در واقع، کراتینین سرم یکی از شاخص عملکرد کلیه است، از ارزش آن ما می توانیم می دانیم که مرحله بیماری در است.
در درمانگاه، کراتینین 6.3 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه و در آنجا فقط سمت چپ کمتر از 30٪ عملکرد کلیه به طور معمول می تواند کار کند. بدون کنترل خوب اراده بیماری می رود به مرحله 5، که پایان مرحله بیماری کلیوی است، که یک بیماری تهدید کننده حیات، و سپس مردم را به دیالیز یا پیوند.
بنابراین برای افرادی که در این وضعیت هستند، آنها باید اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را. در گذشته، هیچ راه خوبی برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری وجود دارد، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند این است که آن را به تاخیر بیاندازد. اما در حال حاضر برخی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از آن، حتی آن را معکوس وجود دارد. کسانی که درمان در طب سنتی گیاه چینی بر اساس، و آنها می توانند به این بیماری موثر در یک زمان کوتاه را درمان کند. چه چیزی بیشتر، می تواند مشکل کلیوی از علل آن را حل کند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر در درمان بیماری های کلیوی است، انواع بسیاری از گیاهان در آن وجود دارد، به طوری که در طول درمان پزشکان گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر بهتر درمانی. همکاری با سایر درمان ها، می تواند مشکل کلیوی از ریشه آن را حل کند.
از بالا ما می دانیم که کراتینین سرم 6.3 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، در گذشته آن را سخت به درمان است، اما در حال حاضر با کمک درمان مناسب، پیشرفت این بیماری می توان جلوگیری کرد، حتی معکوس شود. بنابراین اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز دارید، انجام مردد به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: